Kızlar 3 aylık olduk ama doktorum folik asit bırakmam hakkinda bir şey demedi. Hatta yeni yine bol vitaminli bi folik asit verdi. Sanırım bırakmayacağim bir süre daha folik asiti. Diofol verdi baya omega 3 vitamin falan var. Uzun süre kullanan var mi? Artik yeni folik asitler bol vitaminli o yüzden ekstra vitamin falan da verilmedi