caglauckaya 12+2 haftalık olduk. Doktor tahminde bulundu erkek dedi ama kordondan tahminde bulundu %80 erkek dedi ama kız da olabilir dedi 14 haftalık doktora gidince tam belli olur değişme ihtimali var dedi sizce tahminlerinizi alabilir miyim 🥰