Annişler var mı sizin de şu sıcaklarda serin serin içtiğiniz soğuk kahve tarifiniz
Normalde ben pek kahve sevmem ama bu aralar her gün soğuk kahve içiyoruz nerdeyse
Tarifimiz de 2 kişi için;
2 yemek kaşığı kakaolu dondurma 1.5 bardak süt 1 paket neskafe 3ü bir arada hepsini sürahiye koyup çubuk blenderla bız bız çekip bardakla koyuyorum içine de bı kaç tane buz mis oluyor bence
Bu arada 35. Haftaya giricez kızçemle kahve oranı az olduğu için günde 1 bardağı geçmemek üzere gönül rahatlığıyla içiyorum