Kızlar 23 gün oldu doğum yapalı sezeryan yerimde koku var şimdi baktım sağ tarafta kızarıklık var ve sildigimde hafif akıntı gibi birşey geldi tekrar sildim yoktu sol tarafta hiç kızarıklık falan yok sağ tarafta kızarklik olan yerden akıntı geldi başına gelen var mı