Zeynebim67 Bugün kontrolum vardı 38+2 doktorum yarın sabah sezeryana karar verdi bebişim 4200 olmuş çok heycanlıyım ilk hamileliğim çok farklı duygular içindeyim heycan korku endişe hepsi var dua edin kızlar güzel geçsin doğumum sağlıcakla kavuşayım kızıma
eminemre99 Zeynebim67 canım evet 38 ve 39 haftalarda alıyorlar hani neden hemen yarın 38+5 olsun meslaa o zaman alsın o zaman gün versin canım bir şey dedi mi canım bnde 33 haftalık hamileyim canım bnde senin haftalarına ışınlanmak istiyorum 😂 tabi ki hayırlısı olsun
Tugcebanu Zeynebim67 benim de yarın sezaryenim var 🥰 sakin ol tadını çıkar son hamis gününün 😍 sağlıkla kavuşuruz inşallah bebislerimize
Zeynebim67 eminemre99 dün bebeğimin hareketleri hissedemeyeceğim kadar azdı normalde çok hareketli akşam acile gittik nst bağladılar sıkıntı çıkmadı çok şükür suyumdada azalma vardı bebiş kilosuda fazla olunca doktor riske atmak istemedi yarın sezeryan o yüzden
eminemre99 Zeynebim67 anladım canım benim maşallah size Allah’ım hayırla sağlıkla kucağımıza alamyi nasip eylesin canm seni beni kızları 😘❤️🤲
Zeynebim67 eminemre99 amin inşallah canım rabbim bütün hamişlere hayırlı doğum nasip etsin sağlıcakla kucaklarımıza alalım rabbim bebiş isteyenlere aratmadan nasip etsin inşallah
Zeynebim67 Tugcebanu inşallah canım artık karnımızda değil kucağımızda olcaklar allahın izniyle sesini duycaz kokusunu duycaz nefesini hissetcez çok heycanlıyım 🥰