Glr_dr Kızlar doğuma 1 aydan az kaldı hala kızımızın ismini netleştiremedik sizlerde paylaşırsanız sevinirim 😊
Asdfgh00 Glr_dr kaynana kayınbaba duydum da görümceyi ilk defa duyuyorum ve saçmalamasın isterse artık eşinde dünya da bir tek kendi aileleri varmış gibi düşünce içindeler bizler ağaç kabuğundn çıkmadık ortak bir isme karar verin bence bizde çok zorlandık bu konu da ama anlaştık birinde en sonunda artık :/
Glr_dr Asdfgh00 aynen öyle valla bende öyle dedim ortak bir isim olsun diye inşallah kararlaştırıcazda mihra olur umarım