Akshulya gaviskon ben de iciyorum ama anlik geciriyor bazen gaviskon bile yakiyor sanki. Az az yiyip aci eksi hamurlu seyleri minimuma indirip ozellikle aksamlari erken hafif yiyip elme yiyorum uzerine ennhafif boyle geciriyorum. Diger her sey baslarda isebyariyordu artik 15 dk lik cozum sagliyor soda leblebi vs. Ama yine de sabaha kadar için için yaniyor midem 😿