aframoms13 Hanımlar hiç Teknosa dan yenilenmiş telefon aldınız mı? Veya aranızda İPHONE X VEYA İPHONE 8/8PLUS kullanan var mı?
aframoms13 N1er22min55 yenilenmiş mi aldın peki? Bende xioami Note 8 var memnunum ama iPhone a geçmeyi düşünüyorum bütçem az. Sence beklentimi karşılar mi
N1er22min55 aframoms13 bende ıphone kullanıyorum 11 yenılenmemıs de kullandım memnun kaldım tafsıye ederım sanada