Slndnz Başka bir canın sorumluluğunu taşımak ne zormuş. Bu sabah iç çamaşırımda fazla miktarda, normal su gibi, kokusuz, yoğunluğu olmayan, bir renksiz ıslaklık fark ettim. Gün boyu işte olduğum için ne kadar süreyle devam ettiğini anlamadım, eve gelip yeni çamaşır kullandığımdaysa aynı sıvıyı bir çay kaşığı büyüklüğünde yeniden gördüm. Ve internette okuduklarımla bu sıvının amniyon sızıntısı olma ihtimali beni korkutuyor. Amniyon sızıntısı durumunda doğum engellenemeyebiliyormuş, buysa beni daha da endişelendiriyor. 22 haftalık hamileyim, Çarşamba günü doktor kontrolüm var, her olumsuzlukta paniğe kapılıp doktora koşmak da istemiyorum. Bu sebepten bilgisi olanlar varsa bana yardımcı olurlarsa çok mutlu olacağım.
EsrefSevdaOrman Slndnz 8 gün önce doğum yaptım hareket azlığı şikayeti ile doktora gittim doktorum suyu azalmış olabilir bakalım dedi ve bebegimin hiç suyu kalmamış sızıntı şeklinde bitmiş tüm suyu hareketlerinde azalma varsa bence bekleme git bir an önce doktora ben anında sezaryene alınmıştım
Aysun2834 Slndnz cnm eczanede bunun için satılan ped gibi birşey var yalnış hatırlamıyorsam burda bir kaç kişide okumuştum doktorda aynı testi yapıcaktır eğer bebeğin suyuysa rengi değişiyor nöbetçi eczane bulabilirsen ondan alıp test yap test yapmadan anlaman çok zor
caglademir Slndnz Canim bir cay kasigi o kadar cok degil akinti da olabilir. Ayrica amniyon sizmasini bazen kisi anlayamiyormus oyle islaklik falan gormeden de azaliyomus. Sen tabi icini rahatlatmak icin doktoruna git mutlaka
Ayazinanasi Slndnz akinti olabilir, arada bir benim Ic camasirimda islaniyor bu sebepten dolayi. Ama isi garantiye almak icin bi doktoruna ugra derim 🤗
Slndnz EsrefSevdaOrman Hayırlı olsun bebeğin. Kaç haftalık doğum yaptın? Bu kadar erken doğum ihtimali beni korkutuyor.
Nazzlii Merhaba bende aynı şeyle karşılaştım ama 30 haftalıkken oldu benim doktoruma söylediğimde her zaman sıvı gelmez iltihap ya da bakteri varsa da gelebilir demişti o yüzden kültür testi yaptırmıştık yine de sen doktoruna söyle canım
EsrefSevdaOrman Slndnz teşekkür ederim ben son günümde yaptım doğumu . Normal doğum bekliyoduk bu durumla karşılaşınca alındım sezaryene . Sen kaç haftalıksın
Meloirmak Bugün bende de oldu buna benzer bisey iç çamaşır ıslandı amandevami gelmedi haftaya salı randevum korktum simdi