Doğumu Selçuklu tıp fakültesi hastanesinde yaptım doğumdan önce özel oda istemiştim doğum yaptığım gün tüm odalar dolu denilde 4 kişilik odada sıkış tepiş olduk sonra eşim tartışa dövüşe zorla özel oda ayırttı .
Yatağa küçücük lastikli çarşaf takmışlar her yatışımda çıkıp yüzüme çarptı yatağın yanları korumalık ve tuşların olduğu yerler kırık zaten yatağı kaldırmaya çalışırken kırık o ağır kolu kaldırma zorunda kaldım her seferinde sezeryanlı halimle rezil oldum parasında pulunda değilim ama doğum yapacaklar bı kez daha düşünün