38.haftaya girdiğim gece adet sancıları gibi sancım vardı kızlar ama biraz daha fazla ve sık bütün gece o sancı beni uyutmadı çektim sabah saat 6 gibi birden suyum geldi ama ben altimami kacirdim suyummu geldi onu anlamamıştım o yüzden tekrar geldi direk duşa girdim sonra kanama oldu sanırım oda nisandi sancılar 3 4 dakikaya düştü ve duramaz oldum direk duştan çıkıp hastaneye gittik doğum başlamıştı ve 8 cm açıklıkla gitmisim hastaneye 1.5 saatte oğlum dünyaya geldi o an benim için herseye bedeldi ama sonra dikişler beni mahvetti 40 twne nerdeyse dikisim oldu dikişler içten kanadi 3.5 saat sürdü benim için doğumdan daha zordu dikişler gerçekten şuan hala ağrılarım var oturup kalkamiyorum doğal olarak ama oğlum için değer benim doğum hikayem bu şekilde kızlar umarım sizinkiler çok güzel ve kolay olur 💗