Mervekara5 Kızlar dün bebeğimin cinsiyetini öğrendim ama hareketlerini hiç görmedim ultrasonda doktor uyuyor dedi çikolata yedim azcık kıpırdadı yine kalkmadı üzüldüm açıkçası başına gelen var mı ??
Nilssu Mervekara5 benim bebeğim 39 haftalık nstde bile genellikle uyuyo dürtüklüyorum ki uyansın🤣 oldukça normal
Elifderin34 Mervekara5 ben de bazen gittiğimde hiç hareket etmiyor bazen yerinde durmuyor uyuduğu zamana denk gelmiş demek ki sizinde :)
CananDuru Mervekara5 canim 12 haftada daha cok cok gucsuz olur cok kipirdamazlar aslinda nadir yakalanir yani ilerleyen haftalarda sanki hic uyumuyir yahu bu ne hareket diyeceksin misal 29+5 olan ikinci gebelikteki ben gibi 🤷🏼♀️
girl_boy_annesi Mervekara5 bende 12+2 de oğlumu öğrendim uyuyordu doktor cinsiyeti nasıl gördü bilmiyorum ama detaylı usg de çok hareketliydi doktor ölçüm yapamadım dedi zamanla hareketleri çoğalıyor 🥰🥰🤲🏼🤲🏼
Ozlem84 Bizim ki de genel de uyuyor ancak doktor ultrason cihazıyla biraz sarsınca hemen uyanıyor 😂 18. Haftadayız
Hadya Ben de tam 12+2 yim ve ben de dun kizim olacagini ogrendim buyuk olasikla yani😊daha cok kucukler canım,bunun icin canini sıkma bence.Doktor her sey yolunda gelisimi iyi dedikten sonra takilmaya gerek yok.
Mervekara5 Hadya öyle dedi zaten canım ikili teste girdim birde bakalım umarım hepimiz güzel sonuçlar alırız 🙏🏻 Allah kalbimize göre verir
Mervekara5 CananDuru ben 12. Hafta ultrasonları diye girdim bebekler hep zıplıyor üzüldüm benim ki neden uyanmadı diye 🥹😅
_almirasmom Mervekara5 bende dun gıtttım valla hıc kıpırdama yoktu öküz gıbj yatıyodu sasırdım hareket etmeyınce hatta uzuldum duz yatıyordu cocuk bacaklar da carpraz yapmış
CananDuru Mervekara5 Ya simdi günün belli saatinde denk gelirsin böyle oynakliga senin sanssizligin olmus ozaman. Mesela ben cok tembelmisim annemin karninda hic hareket etmezmisim ama benim iki cocugumda cilginlar gibi tepindi karnimda tepiniyor da 🤣
_almirasmom Mervekara5 ben gene kıpırdamıyo yatıyo oylece dıe cok uzuldum ama cıkolata da yemedım yemekte yemedım uyuyo muydu acaba 😀
Tutkuuuu Mervekara5 Oy canım benim öyle iyi anlıyorum ki telaşını. Küçük kuzum daha hem uyuyordur. 39 haftalığım geçen gittim NST ' de haraket etmedi, nasıl salladılar göbüşü tık yok çikolata bi yedim 5 dk sonra hafif haraketlendi .
sunandfun7 Mervekara5 33. Haftadayız dogru düzgün hareketli oldugu anı görmedim eve gelince coşuyor hastanede tık yok yüzünü bile göremedik çok normal bir durum 😄