Birminikcivciv 1tazeanne1tazebaba bebeğim çok aşağıda. Olması gerekendede. Çatı kemiğim ağrıyor belim… ağırlaştım hiç bişey yiyemiyorum. 33+3 olmam gerekiyor ama 1 hafta gerideymiş. Rabbim sağlıklı hayırlı bir şekilde vaktiyle kucağımıza alalım evlatlarımızı. Rabbim bütün anneleri ve beni sevindirsin♥️
Seyma-Aslan00 1tazeanne1tazebaba bizde 32+5 iz sabah sümüksü pembe akıntım oldu doktora gittim bebek iyi suda iyi ilaç verdi işte neden oldugunu anlamadık bakalım😴
Alya_miram 1tazeanne1tazebaba o kadar çok ağırlaştımki anlatamam. 33 olduk bugün ama iki adım atsam yoruluyorum, enfeksiyon ayrı bi dert zaten geçmiyor. Haftaya doktor kontrolüm var gün verilecekmiş sizede doktor gün verdimi vericekmi?
Bybrs 1tazeanne1tazebaba gece gündüz uyuyamıyor nefes alamıyorum ağrılarım ve tansiyon var neredeyse.hergun acildeyim yürüyemiyorum
1tazeanne1tazebaba Birminikcivciv amin kuzum cümlemize inşaAllah bende 32 yim bebek sürekli alttan vuruyor sıcaklarda üstüne rabbim yardımcımız olsun
1tazeanne1tazebaba Seyma-Aslan00 ilişki falan olunduysa etki etmiş olabilir rabbim sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin kuzum 🙏🏻
Baby-a Bizde 32+2 inanılmaz bi halsizlik var sürekli uyumak istiyorum ve geceleri aşırı baskı yaptığı için resmen lavaboda uyumak istiyorum. Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin evlatlarımıza
1tazeanne1tazebaba Baby-a ah resmen kendimi gördüm sende birde gece bir sağa bir sola toplanıp orda kalması yok mu çok tedirgin oluyorum 🥺
1tazeanne1tazebaba Alya_miram bana daha bişey demediler kuzum haftaya kontrolüm var ama normal doğumdan çok korkuyorum 🥺
1tazeanne1tazebaba Bybrs rabbim yardımcın olsun canım bende geceleri hem sıcaktan hem bebeğin baskısından uyuyamıyorum 🥹
1tazeanne1tazebaba Bybrs ağrıların neler canım bu haftalarda normal mi acaba benim de hafif kasıklarım ağrımaya başladı
Sdt3456 1tazeanne1tazebaba vajına deliğinde hissediyorum afedersiniz bı batmalar oluyor ki anlatamam. Szdede oylemı
Baby-a 1tazeanne1tazebaba içinizi ferah tutun gayet normalmiş onlar. artık yalancı sancılar başlıyormuş. Allahın izniyle bitsin geçip gidecek bugünlerimiz🙏🙏🥰
Bybrs 1tazeanne1tazebaba aynen hayırlısı ile bir sağ salim doğum yapsak geçmiyor sanki günler korkuyorum
Alya_miram 1tazeanne1tazebaba hayırlısı olur inşallah benim ikinci ilki sezaryen diye buda sezaryen olcak. Korkma her şeyin hayırlısını nasip etsin Rabbim
Bybrs 1tazeanne1tazebaba yarın kontrol var bklm sorcam belime vuruyor ve nstde bile çıkıyor ağrı bilmiyorum bende canım
1tazeanne1tazebaba Baby-a sağ Salim kucağımıza alalım inşaAllah bir iki ay daha dayanırız rabbimin izniyle 🙏🏻🥰
Sarilale 1tazeanne1tazebaba 31+5 oldum ağırlaşmaya başlıyorum sanki🙄 doğum tarihiniz belli oldu mu ben çok merak ediyorum birde ters duruyor bebeğim sezaryen dedi doktor
1tazeanne1tazebaba Sarilale doğum tarihim normal de 26 ekim ama geçen seferki kontrolümde dönmemiş 33 haftaya kadar dönmezse sezeryan dediler bana da 🫣
Burcumusic91 Sarilale ben de 31+5 benim de daha dönmemiş bebeğim ama daha vakit var diyorlar hemen sezeryan diye düşünme
Sarilale 1tazeanne1tazebaba aynı durumdayız o zaman benimde normalde 27 Ekim ama dönmemiş o yüzden sezaryen olur daha erken olur 😊
Fatma0090 1tazeanne1tazebaba ya bn 29+4 de bu hareket edınce bugun bitaz agrı oldu neresine dayadıysa norml mi vurdukca agrıttı🤣
1tazeanne1tazebaba Fatma0090 normal normal benim bebenin poposu sürekli elimin altına geliyor artık büyüdükçe daha hareketli olacak 😄🥰