Merhaba arkadaşlar,
Gece lavaboya kalktım afedersiniz küçük tuvalete gittim sıcaklık hissettim aynı zamanda lavabodan kalktığımda köpürmüştü sancım falan olmadı çok hafif adet öncesi gibi ağrım oldu ama zorlamadı beni geçti gitti suyun patlaması olarak düşünmedim tabiki öyle olsa hissederdim diye düşündüm ama suyum azalmış olabilir mi acaba böyle bir durumla karşılaşan oldu mu aranızda bebişi riske atmak istemiyorum.. Bebeğin hareketlerinden şüphelenirsem acilden direk giriş yapayım diyorum sizce ne yapmalıyım