_almirasmom 16esranur hayır dırek cok ıyı 1 ve asagısı yumurtlama rezerv bıtıyo demek 5 ve ustu pcos demek benım 2.55 tı doktor cok harıka demıstı
Xhal _almirasmom ne kadar süre oldu baktıralı hamile kaldınız mı acaba ben baktırdım şubatta 6.23 PCOs var
Hgmom1 Xhal vallaha benim anlamadığım doktor bana pcso dedi ama değerim 2,72 çıktı bununla alakalı mi bilmiyorum. 2 hafta oldu baktirali yeni çıktı sonucu
yasminnnnnnn Hgmom1 1: adet olmamak ilaçsız yada düzensiz olmak 2: vücudun çok tüylü olması 3: hormonların normal olmaması lazım Yani bu üçünden en az 2 sini taşımak lazım pcos diyebilmek için
gozdeyagci Hgmom1 pcos ile onun ilgisi yok. Yani şöyle pcos var diye hu dipte olacak diye bir durum yok. Bende pcos da vardı. Ama farklı hormonlara baktılar