SutlacimiYedimmiBen evet canım 3ncü doğumum 12yi geçkin yatışım yapıldı 2 santimdi 3e yakın dedi düzenli sancılarım vardı sürekli yürüdüm gelen sancıyı kontrol ettim nefesimle her sancıda ıkındım 2.20 geçe doğdu 3.535 kiloydu dikiş yok canım şükürler olsun kızlarımda çok dikiş vardı