Nazikoo Hamileliğimin başındayım ve bulantılar beni çok zorluyor. Bir önerisi olan varsa çok sevinirim.
El_Ebruli Nazikoo naneli şekeri mükemmel ve elma, bulursan yeşil elma olmazsa diğerleri de fena olmuyor. Ama ben devamlı naneli şeker kullanıyorum. 6 aylık oldum hala bulantım var hala kullanıyorum 😅
babysqueen_0 Nazikoo 17+2 deyim ve şu sıralar iyiyim sadece ölüyordum resmen ya herşey mi kokar aşırı tiksinmiştim yeni yeni yiyorum