Hamaratpanda slzttr kızımda kestirdim. Şimdi de hamileyim kestirmek istiyorum. Batıl inanç bunlar. Allah bilir kimin ne kadar ömrü var.
1erkekkannesiiii slzttr saçma batıl inançlar bence alakası yoktur. Kestircem gebelikte aşırı uzadı cunku
Adacan Benim de aşırı kestiresim var hep kısa kullandım ama bu kadar uzamisken kıyamıyorum yoksa batıl inancla asla alakası yok bana kalsa boyatmayi da düşünüyorum ama şimdi kuaför bitkisel der kimyasal boya olur falan riske atamiyorum
findiklibadem slzttr ben ömrüyle alakasını bilmem de saçımı kestirdiğimde saçım çok canlanıyor kendine geliyor vücudun vitaminini çekiyor gibi geliyor o yüzden bebeğe ortak çıkmasın diye kestirmiyorum Boyatmam da lazım ama onu da yapamıyorum sabrediyorum