Kızlar 11+2 haftalık hamileyim. Çalışıyorum gece nöbete gidiyorum ama bünyem kaldırmıyor uykusuzluğu. Bir de gece sabaha kadar midem bulanıyor. Eve geliyorum 4-5 saat anca uyuyabiliyorum. Bu hafta hiç hakim yok elim ayağım tutmuyor sürekli mide bulantısı. Aranızda yaşayan var mı?