Rukiye_0312 İlk gebeliğim dün gece sancılı geçti ilk kez ve pembemsi lekeler geldi bir kac defa normal mi doktora gitmelimiyim
Esrauysal Rukiye_0312 tabikide git hemen kuzum yerleşme vesaire ola bilir ama hamilelikte normal değil diye biliyorum bekleme bi görün
2022bebeki Rukiye_0312 Hamilelikte hiçbir kanama,leke normal kabul edilmez maalesef. Bir muayene olun lütfen progestan başlayabilirler muhtemelen geçmiş olsn