iremiremirem Güzel anneler ve anne adayları merhaba idrar yollarımda enfeksiyon varmis 24 haftalık hamileyim acildeki doktor bu ilacı verdi kullanan var mı bebeğe zarar var mi?
Alya_miram iremiremirem şuan kullanıyorum doktor bebeğe de geçer biraz bol bol su iç demişti bende hiç işe yaramadı haftaya salı günü randevum var tekrardan gidip test falan yaptırcam çok zorluyor bu enfeksiyon beni
[silindi] iremiremirem evet kullaniyorum son 1 hapim kaldi bana biraz dokundu ishal yapti bu aksam bitiyor
[silindi] iremiremirem enfeksiyon ciddi bir durum bence de hemen baslayin cok hizli ilerliyor benim oyle oldu
Enchantress iremiremirem şu an ben de idrar yolu enfeksiyonu için kullanıyorum. Benim biraz fazla olduğu için geçen sefer 625 mglik başka bir antibiyotik daha kullanmıştım. Herhangi bir problem olmadı zaten gebelik için uygun antibiyotikler veriliyor.
iremiremirem Enchantress acildeki doktor verince emin olamadim kadın dogumcuyuda haftaya gideceğim burda bir sorayim kullanan var mı dedim ama kullananlar varmış bende başladım artik