kahvesever__ ayseNure ben yaptım doğumda bir şey hissetmiyorsun ama dikişleri hissetmiştim ben ve ıkınırken çok zordu benim için sonrasında bel ağrısı kaldı bende
sendekimsinnn kahvesever__ yaptırdığınız anda bel ağrısı oldumu peki yoksa sonradanmı ağrımaya başladı
_yasemin_ Bi arkadaşım epidural normal doğum yaptı. Bel ağrısı kalmış. Memnun kalmamıştı 2.doğumunu normal yaptı epidural istemedi.