Merhaba herkese 35.haftadayım pazar günü ilişkiden sonra kanamam oldu doktora gittim bebekte sorun yok dedi ilişkiye girme artık dedi dün kanamam yoktu hiç ama bugün lavaboya gittikten sonra biraz oldu tekrar başına gelen oldumu tehlikeli bişeymi? Kanama ne zaman biter?