Selam kızlar oğlumun göz çevresinde brseyler çıktı. Dün götürdüm doktora birsey ısırmış dedi bugün ise gittim kayinvalidem aradı bu git gide yayılıyor diye. Egzama gibi saçlarına ulaşmış geldim eve hemen. Uyuyor suan uyanınca goturwcegim doktora. Fakat devlet hastanesi aciline gitsem poliklinige sevk eder mi yada acilde birsey yaparlar mı sizce. Özele gidemiyorum suan