Alyatospik 80 den başlıyordu e bebekten aldım içi de boş olunca büyük geldi 😬 ama kullanımı rahat olabilir ztn sarkıtacak kadar büyük olmayınca o kafesten açıp emzirmek kolaylıkta olabilir bakalım az zamanımız kaldı tecrübe edip ona göre takviye yapacağız ☺️