Kızlar 17+2 deyim ama çok stresli zamanlar geçiriyorum 9 aydır evliyim çok güzel bi düzenimiz vardı eşimin işleri bozuldu kirada oturuyoruz bir sürü borca girdik kaynanamlara yerleşmemiz gerekiyor. Ağlamaktan helak oldum eşimn yanın da ağlayamıyotum canı sıkılmasın diye ama çok kötüyüm evimi bırakmak istemiyorum kaynanamın evi vok küçük nasıl sığarız bilmiyorum yani odam bile olmayabilir o derece küçük yarın bi gün çocuğum doğduğunda napıcam çok çaresizim biraz akıl verir misiniz ? 😓
-