1tazeanne1 36 haftalıkken kan geldi şuan 39 olcam ama hala gelen giden yok dün gece sadece biraz karnım ağrıdı ama geçti şuan çok iyiyim 🙂 doğumu nasıl başlatabilirim çok bunaldım bi an önce doğsun istiyorum
Tugce3441 1tazeanne1 39+4 oldum çok bunaldım sıcak zaten kendı basına yetiyor dün resmen doğsun dıye emınonu Üsküdar fır fır gezdım yok anam çocuk gelmıyor gecedenberi squat yapıyorum yoruldukça uyuyorum doğurmak istiyorum
1tazeanne1 Tugce3441 yaa gerçekten çok iyi anlıyorum aynı anlatttığın gibi bende temizlik falan yaptım ama tık yok 🥴🥴