Kızlar 40 + 2 günlük kız bebeğe hamileyim.
SAT 21 Kasım.
Normalde SATa göre 28 ağustosta doğması gerekiyordu bebek ama ne sancı ne nişan hiç bi şey yok . Açılma var mı bilmiyorum doktor hiç çatı muayenesi yapmadı. Yürümek olsun, merdiven çıkmak vs egzersiz hepsini yapıyorum en baştan beri. Ama tık yok.
Korkum sezeryan olmak. Sezeryandan korkmuyorum dayanımda bana bakacak kimse yok.
Ne yapabilirim artık doğurmak için ya da başına gelenler var mı onlar ne yaptı? 😭😭