Kızlar bizim bi cocugumuz var 12 yasında
Bu gebeligim 5. Gebeligim
Daha öce kimyasal düsük ve tüp bebekte kalp atısı durması sonucu kürtajım var
Mart ayında kürtaj sonrası bu bize mucize gibi cıkıp geldi hiç ihtimal bile vermezken
Esim göreve gitti geçmeyen mide ageısıyla dahiliyeye gittim ve tasadüfen 7+2 gebe oldugumu ögrendim
Suan kendimi yormuyorum gurbetteyim kimswye henüz söylemedik hamile oldugumu
2 li tarama testi sonrasında kısmetse söylicez
Benim size sorum tedavilerden falan maddi sıkıntıya cok girdik ben devletede gidemiyorum endokrinle sıkıntakiple devam ediyorum özele gidiyorum yakın diye ben ya ikili test ya detaylı ultrason yaptırabilirim İkisinden birine anca gücüm yetiyor nolur sey yapmayın siz olsanız hangisini yaptırırdınız
İkinci sorum ise esim doguma ½ ay kala anca gelecek
Cinsiyet için esime nasıl bi süpriz yapabilirim esim asker ve yurt dısı görevine gitti
Acaba görüntülü konusarak ailelere söylesek hamile oldugumu veya ben esimden gizli soyleyip küçük bi video yapıp en sonda da kızımla benmi söylesek cinsiyetini