Daha önce böyle post açmıştım adet olmadan 15 gğn önce kaset test çift çıkmıştı betam 22 çıkmıştı ve ben biraz daha bekledim şuan adetime 3 gün var erken gebelik testi yaptım çift çıktı yine ve kaset test yaptım oda aynı şekilde korkuyorum kızlar beta vermeye gitsem mi beklesem mi biraz daha
