Minigim38 bende 28+4 haftalık hamileyim benimde doktorum kasımın 15 inde olur dedi doğum ama geçen ay kontrolümde 3 hafta önden gidiyor dedi kilosu fazla dedi benimde adet düzensizliğim vardı hamile kalmadan yani ultrason doğum tarihini gösteriyormu tam doğru olarak benim de kafam karıştı öyle diyince acaba tam gününü bilmiyormu dedim kendi kendime