Şimdi hemen özet geçiyorum 37+ 5 olduk ama suyumuz normale göre azmış öyle söylediler tabi test felan yaptılar o an su mu geliyor diye o an çıkmadı akıntı çok dendi sanırım daha öncesi suyu azaldı herneyse elim ayağım şiş zaten gelişimi tamamlandı ve hareket sayıyorum etmezse acilden gir dediler panik geziyorum ki ya idrarla karışırsa suyu sık sık tuvalete gidiyorum ve su gibi işiyorum afedersiniz o yüzden bi an önce normal başlasın istiyorum hurma kaynatıyorum şuan başka önerisi olan varmı