assyakus Selam kızlar bi konu hakkında bilgi almak istiyorum😊 hamileyken bez stoğu yapmak mantıklımı 1 numara her bebise uygun mu ?
Sarahh assyakus stok yapmak bence mantıklı değil çünki bebekler çok çocuk kilo alabiliyor 1,2 aya 3 numaraya geçmiştim bile
Edabykl assyakus stok yapmayi cok isterdim pişik derdi olmasa ama yapamadim suan sadece 64 lu sleppy bio natürel aldim eger memnun kalirsa bebetomun totosu ona devam edip stok yaparim ama iyi gelemsse mecbur degiscem
Kedilitazeanne1 Edabykl bende onu aldım ama sanırım onun içeriğini felan değiştirmişler baya şikayet vardı ya umarım bebeklerimize uyar 🤦
Bortubocek Bebegime sleepy merhaba bebek paketi aldim ilk memnundum…birisi prima hediye getirdi denedik pisik yaptı..molfix getirdiler kokusunu sevmedim..sleepyden devam ettim..dogdugunda baktim memnunuz surekli trendyoldan stok yaptim 3 beden 4 beden