Ben de 15+6 yım. Ben de prilam kullanıyorum bir haftadır bayağı iyiyim diye bir gün kullanmadım direk bulantı ve halsizlik geri geldi. Doğuma kadar kullanacağım heralde:( ki ona rağmen günde en az bir kere acı kusuyorum:( kasık ağrısı bende de cok sık oluyor, yarın kontrolümüz var cinsiyeti tam olarak söyleyecek sizin belli oldu mu ;)