Kızlar 5 yıl geçti aradan, geçen doktorum sezeryan dedi ama ben yeni öğrendim arasında 2 yıldan sonra olabileceğini 🤷♀️ Sezeryan sonrası normal doğum yapan var mi ? Nasıl bi süreç ile ilerliyorsunuz,ağrı esigi yada doğum icin neler yapılıyor bilgisi olanlar yazabilir mi 🫠hafta sonu kontrolüm var doktora sormak istiyorum ama bi taraftanda kendimde korkuyorum nasıl olur diye 🤭 şimdiden teşekkür ederim 🤗