Normal doğan bebeklerde bağırsaklara yerleşecek olan mikropları anneden alıyor ama sezeryan olursanız doktorun eldiveninden hemşirenin üzerinden veya kıyafetinden almak zorunda kalacak ve bu bebeğin hayatı boyunca taşıyacağı bir durum youtubede bir sürü gebe okulu videoları var onları izlerseniz daha net bilgi sahibi olursunuz sezeryan bir ameliyat riskleri normal doğuma oranla daha fazla ve siz narkozdan uyanana kadar bebeğinize mama vermek zorunda kalacaklar normal doğduğunda bebeğinizi siz emzireceksiniz benimde ilk hamileliğim evet başta korkuyordum ama bilgi sahibi olduktan sonra evladımın sağlığı için normal doğum olması gerektiğine karar verdim yaratılışımızda var bu doğum özel hastaneler para için sezeryanı destekleyici konuşuyorlar kesinlikle bunlara inanmayın bebeğiniz sağlıklı bir şekilde geliyorsa bırakın gelsin Rabbim yardımcımız olacaktır inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız youtubeden mutlaka videoları izleyin doktorların burada kulaktan duyma bilgilerle alınacak bir karar değil