betul12f vala o ebeyidi dınleyıp hıc canını sıkma ne ıstıyorsan onu ol ben sezeryan olacam ama normal doğum adı üstünde normaldir en sağlıklısı derler . Bende o güç yok felan da deme o anda öyle güçlü olursun ki çıksada kurtulsam dersin eger çatı muayenesine kadar gıttıysen ılerle normal doğum olarak . Keşke bende çatı muayenesi olabılsem benım sorunum hıc bır sekılde alttan muayene olamıyorum bambaşka biriyim 🥴