Ben gülsün özbaya gidiyorum çok memnunum. Normal doğum istiyorum doktorum da destekliyo. Berna aşır da çok iyi bir doktor bildiklerim bunlar. Eşimiz maalesef kalamıyomuş sancı esnasında zaten yalnızız ebeler ilgileniyo, bebek doğduktan sonra da bir kişi yanında refakatçi kalıyo eşin sadece bir kez bebeği görüp çıkıyo diye biliyorum. 3 hafta içinde doğum yapıcam inşallah bakalım kendim yaptığımda net bir şekilde öğrenmiş olurum