Gamzeeeelim İlk gebeligim kızlar karnımın içinde bi ağrı bı batma gibi bişey var normalmi degilmi bilemedim tecrübeli anneler dönüş yapablrmi
minikmucizemmmmmmm Gamzeeeelim canım 37 deyim bende, ilk hamileliğim ama bebek içerde gerildikce oluyor o aynısını bende yaşadım, kanama veya bebek hareketlerinde 10 taneden az olma durumu olmadığı sürece gönlün rahat olsun
Edabykl Gamzeeeelim aynıyız 35+2 bende benimde oluyo ozellikle gogus altimdaki bolgede degisik bir acı hissediyorum bebegin poposu ordaymis gerilince olur dedi doktor
Gamzeeeelim Edabykl anladım canım normal o zaman son haftalar zor geçecek bebsiinz cinsiyeti kısmı🤗🤗🌸