Kizlar 3 keredir devlet Hastanesi’ne gidiyrm 2 kere biyere 1 kere başka hastaneye gttm hamile kaldgmdan beri kalp atışlarını duyamadım artık dinletmiyoruz bebek için zararlı diyolar bız goruyoruz sizin duymaniza gerek yok diyolar bide ekran önlerinde bana bişi göstermiyorlar bakablrmym dedgmde bikere çevirip kendine geri ceviriyolar ve sadece bikere ultrason fotoğrafını aldım 3.5 aydan sonra vermiyolarms bı benim gttgm yerlere ozelmi bu anlamdm yoksa şuan her devlet hastanesini öylemi 4 sene önce kızımda öyle bişi yoktu