Evet canım benim de oldu gittim hastaneye bebeğin başı kanala yerleştiği için oradaki kılcal damarlarda çok ince olduğu için bu tarz kahverengi, kırmızı lekelenmeler olabilirmiş. Vücut kendini doğuma hazırlıyormuş😊 Ama tabi bakalım senin doktorun ne diyecek.