Busenurrr97 Benim üçüncü bebeğim ondanmi rahatım bilmiyorum ama hareket etmeyince muhtemelen uyuduğunu düşünüyorum ki zaten belirli haftadan sonra günü çoğunluğunda uyuyorlar canım sol tarafa yatmak kan akışını hizlandirdigindan tatlı birseyler yiyip sol tarafına uzan hareketlenecektir