Erva1234 Kanuni asla ve asla iyi bir hastane değil muayene olmaya bile gitmek dahi istemiyorum. Suratına bile bakmıyolar sordugun sorulara cevap yok geçiştiriyorlar. Çam sakura çok iyi ben orda düşük yapmıştım çok güzel ilgilendiler 1 gece kaldım aynı özel hastane gibi. Özel pahalı olunca oraya geçiş yaptım bende