esma2197- Nst de ne sancı var nede açıklık nişanımda gelmedi.41’e kadar beklemeyi düşünmüyorum korkuyorum yarın yatışım yapılacak artık ya suni ya sezeryan her şeyi denedim hurma ilişki squat gelmeyince gelmiyor Allah yazdı çizdi koydu Rabbimin nasip ettiği her şeye boynum kıldan ince artık ne olacaksa olsun.Yoruldum artık buna şükür diyorum