Berf123 40 ı yeni cıkmıs bebegiyle uzun yola gşden varmı tecrübe aktarırmısınız gitmek istiyorum ama yolda durduramam diye de telaşlanıyorum
1234momsss Berf123 2 aylık bebegımle 10 saatlik yola gittikhemde kasım ortasıydı uyuya uyuya gitti uyuyarak geri geldi gezdiğimiz yerlerdede hıc bı sorun olmadı bizim için ama benım bebegım uyumayı sevıyordu huysuz bi bebek degıldı sizin nasıl olur bilemiyorum
Berf123 1234momsss gaz sancısından huysuzlugumuz cok bizim otobüsle yolculuk yapmayı düşünüyorum ama güvenemiyorumda yanımda annemde olacak huysuzlanırsa durduramam diye korkuyorum biraz