byzza16 Kızlar çoğu kişi 2.sezaryenim daha kolay oldu daha çabuk toparlandim diyor doğru mu ikinciler daha mı kolay geçiyor? 2.sezaryanim olcak ilkinde yaşayacaklarımı bilmediğim için korkmuyordum ama şimdi sanki biraz korku başladı 🙈☺️
taninmayananne byzza16 bende sezeryan sayisi cpgaldikca zorlastigini duymustum. Benimde ikinci aezeryanim olacak birincisi gayet iyiydi buda oyle gecr insallah.
Kubra_miray_szr Bende 6 gün sonra ikinciyi olacağım öyle duymuştum inşallah kolay olur ama benim m.abla.2 de dahada zorlandi 2 gun.kaldi hastanede 🤗🤗