burcuozturk şöyle soylıyeyım cihangır hastanesıne gidiyorum orda olmadığı ıcın doktorum Bursa da bu ıste en ıyısı ya doruk ya da Şevket Yılmaz ama bana sorarsan Şevket Yılmaz’a git dedı. Oraya gittim bende hemde o kadar ücret odemedım kalp ıcın görüntü alamayınca bı yemek ye öğleden sonra tekrar bakıcam dedı be de gayet ılgılendı he şu var özellerde vıdeo foto falan verıuorlarmıs onemlı olan bakımdı benım ıcın ondan da memnun kaldım zaten doktorum her ay dört boyutlu görüntü verıyor detaylı da görmesem de olur cok pahalı cunku