Dark ya ben 14+2 deyim 1 haftayı geçti bacakalrım da ve kollarım da kaşıntı var ama bende cilt kuruluğu da var cildim aşırı kuru kaşıyınca pul pul dökülüyor, gebelikten önce de dönem dönem kaşıntı olurdu şimdi gebelikte olunca acaba mı dedim de bu haftalar da olur mu ki ?