Duygu07 her doktorun bakış açısı farklı..bazı doktorlar kesinlikle ol,bazıları olmasanda olur diye düşünüyorlar.. 5 sene öncesinde tetanoz olmadıysan yaptırabilirsin.. doğum anında,yada sezaryende herhangi bir alet veya herhangi birşey kullanılırsa bunlardan enfeksiyon kapmaman açısından yapılıyor🌸