gamzosgamzos Serenay07 2 sezaryen olmus biri olarak soyluyorum inanın korkulacak birsey yok iki dogumumda cok guzel gecti cok şükür
AysegulArici Serenay07 bence korkmalisin 4 gün önce yaptım kolay olan tek tarafı 10dk da beben kucağında😅
Leopar Serenay07 sen mi ben mi Allah doğuma son 13 Allah nasip ederse 2 doğum olucak sezeryanla ama korkudan ölücem birde riskli gebelik benimki ya Allah korusun masada kalıp ölürsem bir de 1 yaşında bebeğim var hep aklım onda 😩😪😭
inci_tanesi Serenay07 Korkmayin benimde ikinci bebeğim sezeryan olacak ilkide sezeryandi en geç bı haftaya toparlanirsiniz
NM_mom Kız millet normal doğumdan korkar 😅 anlamayacaksın bile, doğumdan sonra biraz ağrın olcak ki acı eşiğin yüksekse direk ayaklananlar bile var
AysegulArici gamzosgamzos dikişlerimin altından rahmine kadar morarma var normalmi sizce morluk olması sizdede oldumu